Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2015 19:20 - ЕДНО НА УМ
Автор: rustam Категория: Хоби   
Прочетен: 11160 Коментари: 16 Гласове:
21

Последна промяна: 26.08.2015 21:50


 
Всеки път, когато срещна блогър, използващ в постинги и коментари  "сериозната" аргументация на Уикипедия, какъвто е например блогърът германтигер,  винаги имам едно на ум. В смисъл, че, как да кажа, най-вероятно ще се сблъскам с някои личностни особености, преодоляващи "гравитацията" на нормите.

Откакто(Савичка това е една дума и не е запетайка) през 2001 година в Интернет се сложи началото на проекта "Уикипедия", оттогава се даде възможността и шанса на милиони простовати, лумпенизирани и просто луди хора да се почувстват умни, интелигентни и знаещи. Пример за това е небезизвестната блогърка Гинка Умното, иил както последно време е популярно да се нарича Гинка Хепито. На нея това й беше нещо като хоби. Имам предвид ровенето в "Уикипедия". Нека си признаем, че обикновено я цитираше като източник на своите умотворения. Е, вярно че колкото и да копираш от Уикито, все идва едно изкушение да лепнеш и нещо свое. така се раждаха неповторимите комични моменти, където редом до "мъдри" мисли от Уикипедия стоеше гинкиното откровение, че "фактите ги измислят учените".

Последно време наблюдавам подобна пристрастеност, да не кажа влюбване в Уикипедия и на популярния блогър Пиер. При него просто бъка от доказателства под формата на цитати оттам. За любознателните си читатели понякога Пиер копира цели статии, друг път уточнява, че е съкратил материалите. В резултат се "раждат" ето такива бисери:

image

Появяват се нови световни личности като Михаил Николаевич Гогол. Една малка проверка в Гугъл показва, че наистина съществува достатъчно популярна личност под това име, но към момента си е жив и здрав. Най-вероятно става дума за писателя Николай Василиевич Гогол, който  е погребан в Новодевическия манастир. Там е лежат във вечен мир останките на  цвета на руската интелигенция, военни и исторически личности от векове насам.

Уви, така е. Любовта и безпросветната вяра в Уикипедия си правят понякога ташак със своите фенове.


Всъщност Уикипедия е свободно пространство, където всеки би могъл да напише световна глупост. Вероятно няма да се задържи дълго там, но достатъчно. Ето, аз например мога да седна и да драсна една статия "Михаил Николаевич Гогол" да пусна линк към постинга на Пиер, но няма да го направя.



Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - кратко.. ясну и....точно...без забележки съм към теб! Бравоо, брат!
26.08.2015 19:29

Всъщност Уикипедия е свободно пространство, където всеки би могъл да напише световна глупост. Вероятно няма да се зъдаржи дълго там, но достатъчно. Ето, аз например мога да седна и да драсна една статия "Михаил Николаевич Гогол" да пусна линк към постинга на Пиер, но няма да го направя.
цитирай
2. pantaleev - Така е Рустамич
27.08.2015 09:20
Всички глупаци се позовават на Уикипедия. Но ми е смешен Савичката - На 60 години стана а се държи супер неосъзнато с дебилни разказчета в стил Тутю.
цитирай
3. rustam - Да, приятелю
27.08.2015 09:23
pantaleev написа:
Всички глупаци се позовават на Уикипедия. Но ми е смешен Савичката - На 60 години стана а се държи супер неосъзнато с дебилни разказчета в стил Тутю.


Савичката е инфантил и винаги го е теглело към "младото"...Както в среща.бг, когато събираше в "Капри" със своите приятели дъртаци компания от 14-15 годишни момиченца!
цитирай
4. rustam - alibaba2
27.08.2015 09:46
За тези, които коментират мен и приятелите ми, скрити зад пълна модерация, тук няма място.

Смятам или събирам "наум". Имам нещо "на ум"
цитирай
5. pantaleev - Пълни мишоци
27.08.2015 10:15
Бунт ще ми правят. Ала Писковата работа. Както се казва - Тарикат мъж не писка, а тези направо реват. Ей го бабата - пълен кретен.
цитирай
6. rustam - Пантич,
27.08.2015 10:28
на алибабато във всичите му там превъплъщения аз му викам "хленчещия хейтър", защото хем бълва злъч, хем плаче като вдовица за х*й. Истинска наслада е човек да разподскача глупчовците и да ги вкара в "обяснителен режим"!!!!
Пълен кеф!
цитирай
7. rustam - alibaba2
27.08.2015 11:05
Чети правилно. Не съм написал, че при теб има модерация. Ти си позволяваш коментари в блогове, където има и където аз нямам възможност да ти отговоря. Това е достатъчно. Изчезвай.
цитирай
8. mar866 - ...
27.08.2015 13:32
rustam написа:

Савичката е инфантил и винаги го е теглело към "младото"...Както в среща.бг, когато събираше в "Капри" със своите приятели дъртаци компания от 14-15 годишни момиченца!

Аз не съм ходила в "Капри", ама сигурно защото бях на 18, била съм у дърта:)
Той се подвизаваше по Пловдив, защото софийските "мацки" вече не му връзваха. Там вдигаше купони (на аванта) и шмайзер му подариха даже. Дали го пази? Може да клекне с него на македонската граница, сега има нужда от...показност.
цитирай
9. rustam - Мичонка,
27.08.2015 13:41
mar866 написа:
rustam написа:

Савичката е инфантил и винаги го е теглело към "младото"...Както в среща.бг, когато събираше в "Капри" със своите приятели дъртаци компания от 14-15 годишни момиченца!

Аз не съм ходила в "Капри", ама сигурно защото бях на 18, била съм у дърта:)
Той се подвизаваше по Пловдив, защото софийските "мацки" вече не му връзваха. Там вдигаше купони (на аванта) и шмайзер му подариха даже. Дали го пази? Може да клекне с него на македонската граница, сега има нужда от...показност.


Савичката си пада по "гювеча" и кьорсофрите! Но така е, всеки който иска да общува с уникалната личност на Шкембо, трябва да си плаща удоволствието!
цитирай
10. germantiger - Това уикипедия ли е или си в грешка - НЕ ЦИТИРАШ МОЯТА КОНКРЕТИКА, ИМЕННО ЗЩАОТО НЕ Е ОТ УИКИПЕДИЯ - за Курск съм чел и имам стотици, повтарям стотици, не десет
27.08.2015 14:06
Вероятно си се подразнил от моите коментари под постинг за Курск?!

НИКОГА НЕ ПОЛЗВАМ УИКИПЕДИЯ поради разликата ми с теб

- имам служба 11 години на 3 континента извън Европа в небългарска армия

- имам издадена книжка в БГ

- бивш колега ме е споменавал в Шоуто на Слави чиито фен не съм

- отказах покана в същото шоу

Чел съм и чета над 100 стр. всеки ден, стигам понякога до 200 и 300 без събота и неделя

В случая с постинга за Курск не четеш или не желаеш да четешп внимателно и за това ПРЕЦИТИРАМ ИЛИ РЕЦИТИРАМ МОИТЕ КОМЕНТАРИ ТАМ:

За сражението (поредица от сражения и всъщност операции) при Курск юли-август 1943г. в настъпателна, и отбранителна фази може да четеш бол - на зпад и на изток издадено, някои дори го зоват Битката при Курск...

Преди 1989г. руската (разб. комунистическата историография се гавреше с истината, просто лъжеше), след 1989г. (и малко преди нея впрочем) архивите на ЦАМО в РСФСР започнаха да се "отварят", разсекретяват и само някои все още ОСТАВАТ без достъп или с квалифициран и рестриктивен такъв.

Какво думам:

- ОТ ДЕСЕТИЛЕТИЯ НАВСЯКЪДЕ ИЗВЪН БГ ЗА ИСТОРИЦИ И ДОРИ ЧАСТ ОТ МАСОВАТА ПУБЛИКА ВКЛ. В РУСИЯ СЕ ЗНАЕ, ЧЕ ПРИ КУРСК РУСНАЦИТЕ ГУБЯТ В ПЪТИ ПОВЕЧЕ ОТ ГЕРМАНЦИТЕ

- ЗА ТОВА ПИШАТ И БЕЛЕЖИТИ РУСКИ АВТОРИ ДНЕС - ВАЛЕРИЙ ЗАМУЛИН, ЛЕВ ЛОПУХОВСКИЙ (и те не са антируанци, напротив Лопуховский е полковник от Съветската армия и комунист, с баща убит при вязма 1941г) ДОРИ ТЕЗИ АВТОРИ ПОКАЗВАТ И ПРИЗНАВАТ КАК СЪВЕТИТЕ НЕ МОГАТ КАДЪРНО ДА ВОЮВАТ И НАЙ-ВЕЧЕ ПРИ ПРОХОРОВКА

- ИМА И ЧУДЕСНО ГЕРМАНСКО ИЗСЛЕДВАНЕ ЗА КУРСК И ПРОХОРОВКА Gezeitenwechsel im Zweiten Weltkrieg? Hrsg. von Roland G. Foerster. Hamburg— Berlin-Bonn; Verlag Mittler Sohn-Militargeschichtliches Forschungsamt, 1996.

Мога ИЗЛИШНО да те засипя с инфо, числа итн, но при всички тях - западни, източни, всякакви които се базират на архиви и НЕ на червена пропаганда и които са факт има само едно - за 1 германец по няколко от изток, за 1 германска "броня" от 3 до 6 съветски според фазата на сраженията

НЕВЕЖЕСТВОТО НА ДРУГАРИТЕ Е ИРЕЛЕВАНТНО ЗА ИСТИНАТА

25.08 17:18 - +
Нещо повече - ПО ВРЕМЕ НА СРАЖЕНИЕТО, непосредствено след Прохоровка 12 юли и след Шахово 13-16 юли където са обркъжени два съветски корпуса (само другарите НЕ знаят, че боевете НЕ приключват на 13-и сутринта след Прохоровка), та:

създадена е комисия която ДА РАЗСЛЕДВА НЕКАДЪРНОСТТА (резултатите от боевете) И ВИНАТА НА РОТМИСТРОВ - "КАЗАКА" ВОДИЛ 5 ГВ. ТА, защото тя губи над 50% от състава си и за това Сталин праща комисия която да разследва НЕКАДЪРНОТО СЪВЕТСКО КОМАНДВАНЕ и заключенията, както и документите по хода на разследването на тази комисия СА ЗАСЕКРЕТЕНИ И ДО ДНЕС!

Ето трагикомедията - съветската поствоенна пропаганда слави Ротмистров и гвардейците от пета танкова като победители при Прохорвка, в действителност те кървят по много съветскиц за малко германски и самите руснаци събират комисия за разследването на собствените си грешки - факт, който специалистите знаят - в БГ това разбира се, не знае (и не смао това).

ще един детайл - сред съветските войски при Курск е имало 5 българи, комунисти (ще рече съмнително "българи", явно интернационалисти по съзнание) - за кадрите има "разбивка" по националности и народности в РККА (Рабоче-Крестянская Красная Армия)

СЪВЕТСКА АРМИЯТА СТАВА С УКАЗ ОТ ФЕВРУАРИ 1946Г. ПРЕДИ ТОВА Е РАБОТНИЧЕСКО СЕЛСКА ЧЕРВЕНА АРМИЯ (Рабоче-Крестянская Красная Армия) РККА
цитирай
11. pantaleev - Тигъра е психично болен
27.08.2015 15:02
Това е за Славунчовците, знам че четат. Ето един от вашите и езикът му. Четете бре, от вашите е :

Пичага ако имаш път към варна с жена си... подкарай я насам да си го забия в жена ти бременна до пъпа и вътре неродената ти дъщеря да ми духа

ако питаш що шползвам тази лексика, кой съм аз че да ти пиша/говоря така - на майка ти ебач съм

...

Писал съм го
Аз винаги ще бъда тук ако здраве и техника ми го позволяват и ВИНАГИ НЕИСТОВО, УПОРИТО, СИЛНО И БЕЗМИСЛОСТНО ще показвам истината - аз съм се ангажирал вербално да шибам другарите и това винаги ми доставя удоволствие. Ако аз не правя това то ще съм "по-малко жив" - Да посочвам истината и да уязвявам и вербално да наранявам болезнено комуняги е нещо което ме изпълва с още енергия. Тук в "техния блог", в "тяхната държава" аз ще го правя

Тук в тяхната матушка, която те загробиха (защото комунягите извършиха бзнаказано до момента престъпления срещу България), тук на тяхната нива аз ще правя така никога тяхното да не избуи, да не се върне, да не вирее и винаги да бъде мъртво - както умря СССР!

Обожавам другарите да осъзнават това ;) както обожавам и дъщерите им, понякога! На Икономиста пртеди години даже на жена му имах мерак - милия беше се похвалил как след тенис пиел бира с партньора... ?!

Този играе тенис, никой сериозен мъж по света не играе тенис

Никой сериозен мъж след тенис не пие бира - първо се къпе и после пие мохито или друг коктейл

Изпратено: 14:19 От: germantiger

цитирай
12. germantiger - КОНКРЕТИКА НЕ ЛАЛАДЖИЙСТВО
27.08.2015 16:46
Постингите ми за ЛИТЕРАТУРА до момента са

за ГОТФРИД КЕЛЛЕР

за ШАРЛЪТТ БРОНТЕ

за СЮЗЪН КУЛИДЖ

Масата текст в тях е МОЙ ПРЕВОД И НА БРАТОВЧЕДКА МИ нищо от Уикипедия

...

Постингите ми за ВОЙНА

са ОТ КНИГИ НЕ ИЗДАВАНИ НА БЪЛГАРСКИ, А НА ГЕРМАНСКИ, АНГЛИЙСКИ И РУСКИ, както и на други езици и отново са мой подбор, преводи и бележки към текста

НИЩО ОТ УИКИПЕДИЯ, а няма лошо човек да чете всичко, вкл. уикипедия, разбира се, не безразборно и несистематично

...

Постингите ми за ПОЕЗИЯ, КИНО, МУЗИКА, ИЗОБРАЖЕНИЯ, РАСОЛОГИЯ (това е наука като антропологията, не социалната и няма общо с расизъм) тези ми постинги отново са вън от уикипедия и инфото в нея

...

ПОТРЕСЕН СЪМ, ЧЕ СИ ДОПУСНАЛ КОМЕНТАРИТЕ ММИ или още не си пред монитора за да ги рестриктираш?!
цитирай
13. apostapostoloff - Познавах участник в Балванската битка.
27.08.2015 17:06
Като му прочетох няколкото идиотщини, написани за нея в Уикипедията, горкият човечец се разплака.
цитирай
14. planinitenabulgaria - Нищо лично!
27.08.2015 17:30
Прониквам в писанията на блогъри /има разлика между блогър и блогаджия/, които допускат грешка основно заблуждение и към които писания коментатори се претрепват да се изхвърлят като волнонаемни тролове, като бетонни глави, и като промити мозъци, а нетните убавици, като да им са причинени фисури по най-чувствителното им място. Лошото е, че коментиращите не са в състояние да редуцират тази основна грешка. Проникването извършвам защото правя картотека на тези, които се обединяват когато в нета се публикува някоя смислена статия.
Товарищ Рустам!
Я тоже работаю волнонаемным тролом, одноко я пищу красиво, вдохновенно, а Вы - как неразпороженным третего дня. Я хочу один раз Ваша статья редактироват. Я - културным человеком, Вы должен моими постингами учиться.
Ну, дерзайте молодец!
цитирай
15. ivan060801 - Точно
27.08.2015 17:39
Вярно е,че в уикипедия могат да се пишат големи глупости на,които хората вярват.
цитирай
16. kvg55 - Демокрацията затова е демокрация, ...
27.08.2015 19:59
Демокрацията затова е демокрация, че всеки може
да говори и пише, каквито си иска глупости.
При тоталитаризма беше друго, имаше цензура,
имаше социалистически естетически критерии за
писането на книги, стихотворения и песни.
Само на Първия му беше простено да говори и пише глупости.
цитирай
17. veilet - Смях се със сълзи. . . Божкеееееее, . ...
27.08.2015 20:46
Смях се със сълзи... Божкеееееее, ....тя простотията по хората ходела и автора на постинга не е отминала- цар на комплексарите!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3808688
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив