Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2015 02:03 - R.I.P.
Автор: vielichkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1226 Коментари: 0 Гласове:
11

Последна промяна: 13.02.2015 02:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Цялата тая мрежичка, уж социална, много мяза на некролог в последно време.   Повръща ми се от сърцераздирателни постчета за разбити сърца и погубени души. Повръща ми се от неграмотни постчета на щастливи душички, окъпани в светлината на прожекторите в МОЛ-а или в кенефа на МОЛ-а или в поредното СПА-чудо, където предлагат прУцедури за пУдмладяване на кожата. Повръща ми се също от реклами на гащи, чепици и секви други аксесУари за по 5 лева и половина, ама маркови. Повръща ми се и от оферти за евтинки ОЛФРОЛД приключения. Повръща ми се вече, ама много ми се повръща, от безкрайното хленчене на разни гении, дето са толкова надарени и възвишени във всяко едно отношение, че вместо да си съберат багажа и да изчезнат завинаги някъде, където смятат, че ще бъдат полезни и разбрани, седят пред компютрите и бълват само злъч и ненавист, а в свободното време ходят на йога и водна гимнастика за намаляване на стреса. А пък може да пробват да излязат сред живи хора на по бира. Помага повече от хапчета и сеанси при психолог и прегръщане на дървета в градинката пред блока.    И най-вече ми се повръща от моя постинг, "щото цял ден ме облъчват с простотия, а чашката прелива вече. Да вървим да почиваме в мир. Тая нощ.      П.С. Хубавото е, че аз все още имам да гушкам живинки и да прелиствам книжки. И имам с кой да си бълбукам по цели дни и нощи. И никак не съм опечалена. само неразположена за кратко. ;)



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vielichkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 189474
Постинги: 96
Коментари: 53
Гласове: 125
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031