Постинг
07.03.2013 10:25 -
Хайде да се самозапалваме,а?!
Моите най-дълбоки уважения към самозапалилия се младеж от Варна, но сред славословията не намерих отговор на важни въпроси.
Израз на сила ли е едно самоубийство - или на неспособност да се бориш с проблемите и прибягване до най-лесното?
Може ли да се възхвалява едно самоубийство или то е грях, както е убедена религията?
Какво си мисли, че ще постигне един самозапалил се - само любов към народа ли го води или най-обикновено его,желание да се прослави?
Ако всички, които са много по-зле от самозапалилия се, поради безработица или тежка болест, решат да се самоубиват, колко хора ще останат живи?
Не е ли венцехваленето на Горанов израз на гузна съвест и фалшиви добродетели?
Лично аз не смятам това самозапалване за подвиг, а за...ще се въздържа от почит към паметтта ну, но не за нещо хубаво(
Израз на сила ли е едно самоубийство - или на неспособност да се бориш с проблемите и прибягване до най-лесното?
Може ли да се възхвалява едно самоубийство или то е грях, както е убедена религията?
Какво си мисли, че ще постигне един самозапалил се - само любов към народа ли го води или най-обикновено его,желание да се прослави?
Ако всички, които са много по-зле от самозапалилия се, поради безработица или тежка болест, решат да се самоубиват, колко хора ще останат живи?
Не е ли венцехваленето на Горанов израз на гузна съвест и фалшиви добродетели?
Лично аз не смятам това самозапалване за подвиг, а за...ще се въздържа от почит към паметтта ну, но не за нещо хубаво(
Бойко Борисов никога повече няма да бъде...
ЗА ЕДНА МИРНА И БЛАГОСЛОВЕНА НОЩ С "...
САМОПРИЗНАНИЕ ЗА ОРОЗОВЯВАНЕТО НА ПАМЕТН...
ЗА ЕДНА МИРНА И БЛАГОСЛОВЕНА НОЩ С "...
САМОПРИЗНАНИЕ ЗА ОРОЗОВЯВАНЕТО НА ПАМЕТН...
Следващ постинг
Предишен постинг
абсолютно вярно
цитирайБезкрайно отчаяние, липса на смисъл да живееш. Лудост.
Но животът ти е даден веднъж и е глупост да си го отнемаш сам, освен ако не преследваш някоя велика кауза. Да умреш за родината, да спасиш човек - тогава си заслужава да се направиш на камикадзе.
А дали се е самоубил, дали са го самоубили или дали са му платили, за да направи шоу - знае ли някой със сигурност?
цитирайНо животът ти е даден веднъж и е глупост да си го отнемаш сам, освен ако не преследваш някоя велика кауза. Да умреш за родината, да спасиш човек - тогава си заслужава да се направиш на камикадзе.
А дали се е самоубил, дали са го самоубили или дали са му платили, за да направи шоу - знае ли някой със сигурност?
Не ти ли е ясно ,че имаме налице убиици ,които склоняват българите към самоубийство Месечно от Аспаруховият мост се самоубиват вследствие на склоняване към това действие по 7 до 8 човека Но това се наблюдава из цяла България.Това е вследствие практикуването на държавно утвърден геноцид от страна на бандитските партии и правителства след 89 година
цитирай
4.
ende -
Има логика в това, но човекът го е ...
07.03.2013 11:18
07.03.2013 11:18
Има логика в това, но човекът го е направил от най -благородни чувства и заслужава да му свалим шапка!
цитирай
5.
friedly1 -
Поклон пред Пламен Горанов!
07.03.2013 11:52
07.03.2013 11:52
Поклон пред Пламен Горанов!
цитирайПредпочитам Пламен да бъде жив. Ако го познавах лично, никога нямаше да му позволя да се самозапали. Ще му кажа: "Първо запали мене, после и себе си!"
Това не е подвиг , а екзалтация от протеста, който е основателен, но в нашия случай е стихиен, недефиниран, със задкулисни играчи и мушмороци, със гадни кукловоди, външни вмешателства, политически амбиции, рефлекси на проваления за 100 години напред Преход. Несъстоял се преход, а завел ни в блатото на Андрешко.
цитирайТова не е подвиг , а екзалтация от протеста, който е основателен, но в нашия случай е стихиен, недефиниран, със задкулисни играчи и мушмороци, със гадни кукловоди, външни вмешателства, политически амбиции, рефлекси на проваления за 100 години напред Преход. Несъстоял се преход, а завел ни в блатото на Андрешко.
7.
quatemok -
sande -
07.03.2013 12:11
07.03.2013 12:11
Съгласен съм напълно с теб. В крайна сметка сега от неговата постъпка се възползват тия, които той осъждаше.
цитирайСамоубийството е грях! Точка.
цитирай
9.
ende -
Точка, точка, запетая:))))))
07.03.2013 15:54
07.03.2013 15:54
djouns написа:
Самоубийството е грях! Точка.
10.
dushevadka -
И аз мисля, че е глупаво да се пров...
07.03.2013 16:04
07.03.2013 16:04
И аз мисля, че е глупаво да се провъзгласява за героизъм това самозапалване.
цитирайБоже, някои наистина ни призовават да се самозапалваме
05.03 21:57 - Да вземем да се самозапалим
Автор: kolchakova Категория: Поезия
цитирай05.03 21:57 - Да вземем да се самозапалим
Автор: kolchakova Категория: Поезия
Точно в резултат на превъзбуда от енергията на тълпата, еуфория и т.н.. но чак пък героизъм.. ?! Никак не го възприемам, съжалявам.
цитирайго ударим на разврат!
цитирай
14.
blogpredator -
И тук нещата са казани много точно и ясно!
07.03.2013 17:40
07.03.2013 17:40
http://christof.blog.bg/drugi/2013/03/07/apostol-plamen-goranov.1061730
цитирайapostapostoloff написа:
го ударим на разврат!
minevv написа:
абсолютно вярно
ferdi написа:
Точно в резултат на превъзбуда от енергията на тълпата, еуфория и т.н.. но чак пък героизъм.. ?! Никак не го възприемам, съжалявам.
djouns написа:
Боже, някои наистина ни призовават да се самозапалваме
05.03 21:57 - Да вземем да се самозапалим
Автор: kolchakova Категория: Поезия
05.03 21:57 - Да вземем да се самозапалим
Автор: kolchakova Категория: Поезия
djouns написа:
Самоубийството е грях! Точка.
анонимен написа:
И аз мисля, че е глупаво да се провъзгласява за героизъм това самозапалване.
blogpredator написа:
http://christof.blog.bg/drugi/2013/03/07/apostol-plamen-goranov.1061730
ende написа:
djouns написа:
Самоубийството е грях! Точка.
съвсем основателни са съмненията относно тоя акт.
цитирайс това за геноцида след 89 съм съгласен, но и преди това беше така.
цитирайМного си прав. Тая истерия омърси самозапалването.
цитирай
26.
анонимен -
А на вас кой ви каза, че се е самозапалил?
07.03.2013 18:10
07.03.2013 18:10
По телевизията ли го чухте или прочетохте в новините. Хахаха... ебати овчия народ сте.
цитирай
27.
oara -
Имаше в новините ,помня, нещо за него, беше заснет от репортерите, но дали е имало свидетели не знам.
07.03.2013 20:13
07.03.2013 20:13
balevindia написа:
По телевизията ли го чухте или прочетохте в новините. Хахаха... ебати овчия народ сте.
анонимен написа:
Поклон пред Пламен Горанов!
+1 :)
цитирай8:32 - Пламен Горанов!
Автор: foulu Категория: Политика
Прочетен: 12 Коментари: 0 Гласове:
0
Не знам, искам да изразя мнението си отностно смъртта на този млад човек и да попитам, най - вече да попитам... Само за мен ли смъртта(самоубийството) на Пламен Горанов не е нито саможертва, нито геройство.? Днес той можеше пак да е там, начело на протестите, да вдъхновява, да бъде активист, да следва идеалите си. Утре можеше да е дори повече или поне най-малко щеше да работи за народа си, за жена си,за децата си... а сега от него не остава нищо, само прах и "лещояди", които използват смъртта му за да могат те да се издигнат, но той си остава умрял..Оня ден видях беден човек, бездомен, носи къщата си в пазарска количка. Исках да му дам някой лев, тъй като имах и вместо да ги дам за кафета пожелах на него да ги дам.. и знаете ли, той не ги прие, каза: "Имам си всичко, момче, не се хаби, нека са за теб." Това ме вдъхнови и ме прави по- добър отколкото самоубийството ( бягството) на един млад мъж, някъде там, някъде в някой си град... Не е това начина и това далеч не е героиство, да Пламен е спасител, но той спаси само себе си от тази ситуация, дано да е на по-хубаво място, но ние, уважаеми, ние все още сме тук и продължавам
цитирайАвтор: foulu Категория: Политика
Прочетен: 12 Коментари: 0 Гласове:
0
Не знам, искам да изразя мнението си отностно смъртта на този млад човек и да попитам, най - вече да попитам... Само за мен ли смъртта(самоубийството) на Пламен Горанов не е нито саможертва, нито геройство.? Днес той можеше пак да е там, начело на протестите, да вдъхновява, да бъде активист, да следва идеалите си. Утре можеше да е дори повече или поне най-малко щеше да работи за народа си, за жена си,за децата си... а сега от него не остава нищо, само прах и "лещояди", които използват смъртта му за да могат те да се издигнат, но той си остава умрял..Оня ден видях беден човек, бездомен, носи къщата си в пазарска количка. Исках да му дам някой лев, тъй като имах и вместо да ги дам за кафета пожелах на него да ги дам.. и знаете ли, той не ги прие, каза: "Имам си всичко, момче, не се хаби, нека са за теб." Това ме вдъхнови и ме прави по- добър отколкото самоубийството ( бягството) на един млад мъж, някъде там, някъде в някой си град... Не е това начина и това далеч не е героиство, да Пламен е спасител, но той спаси само себе си от тази ситуация, дано да е на по-хубаво място, но ние, уважаеми, ние все още сме тук и продължавам
Самоубийството е най-тежкият възможен грях, а душите на самоубийците отиват направо там където има вечен огън- в АДА.
"Яко аще бы восхотелъ еси жертвы, далъ быхъ оубо: всесожжения не благоволиши " (Псалом 50) .
По ясно не може да бъде казано: Господ не желае в с е с ъ ж е н и е ! Нему са противни всяко убийство, което е не не само насилие срущеу естеството но и отхвърляне на големия дар на живота. Това е богоборство и пренебрежение към Бога , а следователно си е чиста бесовщина!
Но народ който се друса с кукери,играе езически нестинарски танци,ходи по врачки и си връзва червени и бели конци къде ли не ,рано или късно ще открие сезона на самоубийствата.
Бог да ни е на помощ!
цитирай"Яко аще бы восхотелъ еси жертвы, далъ быхъ оубо: всесожжения не благоволиши " (Псалом 50) .
По ясно не може да бъде казано: Господ не желае в с е с ъ ж е н и е ! Нему са противни всяко убийство, което е не не само насилие срущеу естеството но и отхвърляне на големия дар на живота. Това е богоборство и пренебрежение към Бога , а следователно си е чиста бесовщина!
Но народ който се друса с кукери,играе езически нестинарски танци,ходи по врачки и си връзва червени и бели конци къде ли не ,рано или късно ще открие сезона на самоубийствата.
Бог да ни е на помощ!
32.
oara -
Не,2 няма такова нещо - никой не му е плащал, не се съмнявам, че е бил искрен.
07.03.2013 22:36
07.03.2013 22:36
tyrse6t написа:
Не мога да повярвам . Платили му?! Ще ми се този, който го твърди да го направи за пари. Той обаче е забравил що е болка и идеал и само може да си чеше езика.
Глупаво било да го обявяваме за героизъм ! Ама разбира се ! Колко разумно е да си траем и да слушкаме. И да ни правят на глупаци, а ние да интелектуалничим !
Уплаши ви тоя Пламен. Страх ви е. Мишоци.
Глупаво било да го обявяваме за героизъм ! Ама разбира се ! Колко разумно е да си траем и да слушкаме. И да ни правят на глупаци, а ние да интелектуалничим !
Уплаши ви тоя Пламен. Страх ви е. Мишоци.
Но в оня постинг по -горе се посочва,че можеше да бъде по-полезен жив.
Не ни е уплашил с нищо, пиша с уважение за него, само не одобрявам метода, който е избрал.
така е, затова самоубийците не ги опяват, доколкото знам. Грешници са.
цитирайmyonlink написа:
+1 :)
Така е, още Ботев го е казал: "...свестните у нас считат за луди..."
За разлика от тези които го съдят, Пламен просто е направил саможертва в името на пробуждането ни.
Малко са тези които ще го разберат, но с времето ще станат много!
Не го съдете, а направете така, че да не е изгорял напразно...
цитирайЗа разлика от тези които го съдят, Пламен просто е направил саможертва в името на пробуждането ни.
Малко са тези които ще го разберат, но с времето ще станат много!
Не го съдете, а направете така, че да не е изгорял напразно...
36.
danailvdimitrov -
да самоубийците не се опяват...можем само да се молим за тях в частни молитви
07.03.2013 23:06
07.03.2013 23:06
Самоубийството е крайна форма на себелюбие и гордост!
Затова то е смъртен грях и праща душата направо в ада. Не случайно Църквата не смее да опее такъв човек(т.е не се застъпва за него пред Господ) а оставя решението на Неговата милост.Така е не само в Св. Православието, но и в другите синкретични религии.
В Библията савоубийци са най-големите злодеи - Юда, цар Саул, Ахитофел, Замврий!
цитирайЗатова то е смъртен грях и праща душата направо в ада. Не случайно Църквата не смее да опее такъв човек(т.е не се застъпва за него пред Господ) а оставя решението на Неговата милост.Така е не само в Св. Православието, но и в другите синкретични религии.
В Библията савоубийци са най-големите злодеи - Юда, цар Саул, Ахитофел, Замврий!
hadjiahil написа:
Така е, още Ботев го е казал: "...свестните у нас считат за луди..."
За разлика от тези които го съдят, Пламен просто е направил саможертва в името на пробуждането ни.
Малко са тези които ще го разберат, но с времето ще станат много!
Не го съдете, а направете така, че да не е изгорял напразно...
За разлика от тези които го съдят, Пламен просто е направил саможертва в името на пробуждането ни.
Малко са тези които ще го разберат, но с времето ще станат много!
Не го съдете, а направете така, че да не е изгорял напразно...
Само разсъждавам защото самоубийството не решава проблемите.То е бягство от тях. Нещо промнеи ли се, след като се запали Ян Палах? Свали ли той комунизма в Чехия? Свалиха го ЖИВИТе чехи, не той.
38.
hynky -
Само да добавя. Същите тези хора ЛИЦЕМЕРНО обявяват ден на национален траур за Пламен, няколко дни след като продадоха летище София на тимаджиите, срещу които П
07.03.2013 23:41
07.03.2013 23:41
Само да добавя. Същите тези хора ЛИЦЕМЕРНО обявяват ден на национален траур за Пламен, няколко дни след като продадоха летище София на тимаджиите, срещу които Пламен се бореше!!!
цитирайНещо любопитно прочетох.
"Ако самоубийството е станало по причини, които не са умишлени и целенасочени, а в момент на умопомрачение и липса на правилен разсъдък, тогава опело може да бъде направено", поясни патриархът.
Според патриарха Пламен е бил в умопомрачение??????
цитирай"Ако самоубийството е станало по причини, които не са умишлени и целенасочени, а в момент на умопомрачение и липса на правилен разсъдък, тогава опело може да бъде направено", поясни патриархът.
Според патриарха Пламен е бил в умопомрачение??????
40.
yotovava -
Трябва да си уникално тъп и ограничен, че да разсъждаваш по този начин.
08.03.2013 09:14
08.03.2013 09:14
И не ти е простено, ако да си луд.
цитирай
41.
anttonina -
Патриархът е прав, само умопомр...
08.03.2013 10:16
08.03.2013 10:16
Патриархът е прав, само умопомрачен може да постъпи така.
Изкараха герой един побъркан.
цитирайИзкараха герой един побъркан.
Ще ми се да присъствам.
цитирай
43.
danailvdimitrov -
той е също толокова умопомрачен колкото и тези които стрелят с автомат в някое училище
08.03.2013 10:55
08.03.2013 10:55
Те също често твърдят ,че това е някаква си "тяхна справедлива "кауза !
А всъщност просто са с психични отклонения !
По страшното е че "някой" се опитва да ни внуши, че това е пример за всички и,че трябва да се гордеем с него!
цитирайА всъщност просто са с психични отклонения !
По страшното е че "някой" се опитва да ни внуши, че това е пример за всички и,че трябва да се гордеем с него!
няма да стане, аз намирам това за безсмислено, ако искаш, ти се самозапалвай.
цитирайанонимен написа:
Патриархът е прав, само умопомрачен може да постъпи така.
Изкараха герой един побъркан.
Изкараха герой един побъркан.
както и самият патриарх смята, луд е точно тоя герой, освен това предишния ми постинг беше за теб, а не този - там показах що за поетеса си, впрочем послуша ли Ники Комедвенска или още с оня замърсявате сайта?
цитирайdanailvdimitrov написа:
Те също често твърдят ,че това е някаква си "тяхна справедлива "кауза !
А всъщност просто са с психични отклонения !
По страшното е че "някой" се опитва да ни внуши, че това е пример за всички и,че трябва да се гордеем с него!
А всъщност просто са с психични отклонения !
По страшното е че "някой" се опитва да ни внуши, че това е пример за всички и,че трябва да се гордеем с него!
Напълно съгласна с автора на постинга. Какво постигаш самоубивайки се? Нищо, само където оставяш хора, които да скърбят тежко за теб.
цитирайколко трябва да е голяма болката от живота,за да предпочетеш смъртта...
цитирай